Jul?

Det är snart julafton. Jag har svårt att få in det i min hjärna! Denna månaden har gått riktigt snabbt! Jag har köpt den flesta julklapparna n och det känns skönt!

Jag ville egentligen bara säga dessa sakerna:

*Det kändes som alla var höll med om att vi måste ändra på vattityden på bloggarna. Skönt!
*Det är dubbelavsnitt av UB idag! =).
*Imorgon ska jag redovisa på engelskan om bloggar.
*Jag ska uppträda på skolavslutningen på torsdag.

Ja, nu fick ni en liten updatering. Jag har mycket att göra i skolan nu men jag hör av mig igen haha

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack=) Håller absolut med ditt nedanstående inlägg! Men jag tycker att det kan vara svårt att komma med konstruktiv kritik, vet att jag skrev ngt till en större, och lite yngre, bloggare om språket förr. Bara som ett litet tips för att förbättra svenskan, det lilla tipset ledde till ca 45 försvarskommentarer från andra läsare så i många fall görs en höna av en fjäder.

Dock så är ju inte de du skrev om sådana. Helt sjukt med allt kring Stina och Emelie tillexempel. Usch. Ett mycket bra initiativ av dig att samla ihop allt på ett enda ställe så att det blev mer "synligt".

2007-12-18 @ 20:05:42
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: jag

Brukar alltid vara mycket i skolan inför jullovet. Snart över iallafall! Tycker också det var bra att du "protesterade" mot all blogg-tjafs... Ha en fin vecka!

2007-12-18 @ 20:39:34
Postat av: matilda

Helt otroligt vad snabbt det går!! har inte fått någon julkänsla överhuvudtaget :/

2007-12-19 @ 13:21:37
URL: http://mthlda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0