Kopia?

Nu är det dags för mig att skriva ett av de där poetiska inläggen igen.

Jag har 2 systrar, alla är vi olika!
nr 1 är den där snälla, omtänksamma, crazy (på sitt sätt), lugna..
nr 2 är den där vilda, lite ego, envisa, känslosamma...
Sen kommer det till mig, Jag är den som är lite lätt hyperaktiv, (försöker vara) roliga..

Vi är inte lika på något sett förutom vårt DNA. Vi är alla olika personer, men detta betyder det inte att vi inte älskar varandra! Många misstar sig nog där! Jag har många gånger fått frågan "vem älskar du mest?"
Hur i hela friden ska man kunna svara på det? Detta är nog den dummaste frågan jag någonsin fått!

Så.. nu till själva grejen, Hur kan vi alla vara så olika, när vi egentigen är så lika?!

Detta bir nog mitt livs mysterie!
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: natalie

bra skrivet :)

2007-04-06 @ 16:17:22
Postat av: jag

Så är det. Man är olika men har stora likheter om man tittar närmare... Har också fått frågan vem jag älskar mest av systrarna, världens dummaste fråga, skulle tycka mycket/allt var pest utan båda i mitt liv!

2007-04-06 @ 18:32:06
Postat av: julia

hihi , det där var bra skrivet !
villken bra blogg du har alltså , jag blir avundsjuk! :)

2007-04-06 @ 20:31:02
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: Jessica

:D rolgt inlägg

2007-04-07 @ 07:00:41
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0