IZZA inntervju!!

Okej här kommer frågorna..

1, Vad fick dig att börja blogga?
Jag har alltid älskat att skriva, jag gick inriktning journalistik i gymnasiet, skrev mycket noveller osv. Det kändes helst naturligt att testa bloggandet, fast jag räknade aldrig med att få så många läsare. Det har varit ett stort plus :)

  2, Vad var det som gjorde dig så populär tror du?
Jag tror många bloggar var väldigt lika varandra och jag stod väl helt enkelt ut ur mängden. Min blogg har ju egentligen ingen inriktning, den blandar allt. Mode, nyheter, tankeställare, snygga bilder, naket, humor.
Jag tyckte det var viktigt att min blogg kunde läsas av, i princip, vem som helst. Det finns lätta texter, det finns tyngre texter, mycket bilder, oseriöst innehåll och seriöst innehåll. Man kan välja helt fritt vilken del man tycker om!

  3, Du är ju min favvo bloggare, för du var en av dem som tog dig tid att besvara frågor. hur han du med det?
Haha, jag önskar verkligen att man hade mer tid att svara på precis ALLA kommentarer man får. Nu får man sålla, men jag försöker verkligen besvara de flesta! Jag tycker ju om att ha kontakt med läsarna! Många är fruktansvärt goa och roliga människor och det är ju NI som gör bloggandet kul!


  4, Dina smycken blev ju jätte framgångsrika, kanske något du kan livnära dig på?=)
Haha näee.. jag tycker om att pyssla och vara kreativ, men rik blir jag verkligen inte! Det är mer en kul sak man hoppas kan glädja en del :)

  5, Du fick väldigt mycket skit kommentarer, varför tror du det?
Det har jag fått i flera år!
Jag förstår att många blir provocerade av nakna bilder kombinerat med "smarta" texter och humor. Folk vill gärna trycka in varandra i mallar och när den mallen inte passar blir många irriterande. De vill nästan bevisa att jag bara "måste" vara korkad eller lättfotad.
Oftast är det mest underhållande! Jag är inte och kommer aldrig passa in i stereotypen. Så är det bara!


  6, Du lämnade ditt privatliv utanför, varför gjorde det så många arga tror du?
Jag tror alla är så vana vid att få se ALLT när det gäller internet/kändisar/bloggar osv. Att jag håller saker utanför verkar provocera ganska många, jag förstår verkligen inte varför? Min blogg och mitt privatliv är två VÄLDIGT skilda saker. Min blogg handlar inte om mitt liv - min blogg handlar om min SYN på saker och ting.
Visst förstår jag att många blir nyfikna, men att bli arga? Ingen har rätt till mitt liv, helt enkelt!

  7, Hur många besökare hade du per dag?
Oj, det vetja faktiskt inte. Det var jättelänge sedan jag kollade.. jag brukar kolla hur många jag har i veckan enligt bloggtoppen och där brukar jag ligga mellan 26,000-30,000 läsare ungefär.
Inte så mycket om man jämför med många andra, men jag trodde ALDRIG att så många skulle läsa!


  8, När du lämnade blogg.se, hur många komentarer hade du då fått?
Ingen aning :S

  9, Du lämndae blogg.se, varför gjorde du det?
Jag blev erbjuden en plats på Tjejsajten. Jag kände att flytten skulle gynna mig och min blogg, efter mycket tänkande var det egentligen inget svårt beslut! Jag känner nu att jag gjorde rätt.


  10, Kommer du någonsin komma tillbaks?
Inte som det känns nu.
Det skulle vara om jag lämnar tjejsajten, men det lär inte hända på ett väldigt långt tag :)

  Övrigt:
Jag hoppas verkligen att läsarna fortsätter komma till mig, även fast jag bytt adress! Bloggen i sig kommer fortfarande vara densamm och jag skriver fortfarande om EXAKT vad jag vill. Jag håller på att planera in lite nya, roliga kategorier också :) Håll ögonen öppna!


Jag vill tacka IZZA enormt för att hon ville ställa upp på intervjun!!
TACK TACK TACK!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool!

2007-04-03 @ 07:17:14
Postat av: IZZA

jag länkade på min blogg :)

2007-04-03 @ 09:01:58
URL: http://www.izabella.tjejsajten.se
Postat av: martina

bra intervju=)

2007-04-03 @ 09:28:55
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: Sanna

Håller med, bra intervju ! :]

2007-04-03 @ 11:25:05
URL: http://sannadahlgren.blogg.se
Postat av: Johanna

Intressant... men förresten, vad var syftet med intervjun?

2007-04-03 @ 18:39:22
URL: http://johanna84.blogg.se
Postat av: jag

verkar va en trevlig tjej.

2007-04-03 @ 18:49:23
Postat av: sisterhoodfashion

Anonym: tack,

Izza: tack,

Martina: Tack,

Sanna: tack,

Johanna: Jag hade lite frågor till henne, så tänkte att det var nog fler som hade det kanske var det någon av de..,

Jag: jaa det tycker jag också =)

Tack allihopa!!kram


2007-04-04 @ 16:43:19
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se
Postat av: ija!

nice. mer intervjuer.

2007-04-04 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0